Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ


ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΖΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Συνεδρίαση του άτυπου τοπικού συμβουλίου Παροικίας στις 20 Ιανουαρίου 2010.

     2o ΘΕΜΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ  :  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ                                                                                       
                                                                          ΤΗΣ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ 

            Στο παραπάνω θέμα κατέθεσα τις παρακάτω προτάσεις :

  1. Η πλατεία Μαντώ Μαυρογένους να είναι κλειστή για κάθε τροχοφόρο,
      για τέσσερις μήνες ( από 1 Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου ), για όλο το 24ωρο.
      Να επιτρέπεται μόνο η τροφοδοσία των καταστημάτων με μικρά οχήματα από                                  
      τις 6π.μ. -  9.30 π.μ.
      Η είσοδος και η έξοδος της πλατείας να κλείνουν με ηλεκτρικές μπάρες.

2.  Να εφαρμόζεται  η ελεγχόμενη στάθμευση οχημάτων στον δρόμο της
     Εκατονταπυλιανής από το ΟΑΣΗ και στην συνέχεια στο δρόμο του αλσυλλίου
    
 3.  Στον δρόμο του αλσυλλίου να μεταφερθεί η αφετηρία των λεωφορείων ώστε 
να αποσυμφορηθεί  η κυκλοφοριακή κίνηση στο λιμάνι.
         
       4. Να απαγορεύεται η στάθμευση και παραμονή ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων
           και δίκυκλων σε όλη την παραλιακή από τα Λιβάδια έως το Μπουταράκι
           και από το λιμάνι έως το αλσύλλιο.
           Να επιτρέπεται μόνο η ολιγόλεπτη στάση με αναμμένα “alarm
           για την παραλαβή τους από τους ενοικιαστές πελάτες.

       5. Η παραλία της Παροικίας από το ΟΤΕ μέχρι το Μπουταράκι να πεζοδρομηθεί
           και την περίοδο από 1 Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου να απαγορεύεται η  
           κυκλοφορία για κάθε τροχοφόρο, για όλο το 24ωρο.
     Να επιτρέπεται μόνο η τροφοδοσία των καταστημάτων με μικρά οχήματα από                                  
     τις 6π.μ. -  9.30 π.μ.
     Η αρχή και το τέλος της παραλίας  να κλείνουν με ηλεκτρικές μπάρες.

6. Τα πάρκιν να διαγραμμιστούν  και να ευπρεπιστούν.

7. Η  απόφαση με αριθμ. 164/2007 που αναφέρει ότι από 1 Ιουνίου έως 30
    Σεπτεμβρίου απαγορεύεται η είσοδος και κυκλοφορία βαρέων οχημάτων
    στην Παροικία που μεταφέρουν αδρανή υλικά για εξαγωγή από την Πάρο
    έχει σημαντικά αποτελέσματα στην τουριστική εικόνα της Πάρου
    και για τον παραπάνω λόγο θα πρέπει να συνεχιστεί η εφαρμογή της.
    Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ατονήσει η διεκδίκηση
    και ο αγώνας για την μεταφορά του εμπορικού λιμανιού για λόγους
    τουριστικούς , περιβαλλοντικούς και κυκλοφοριακούς.



Δεν υπάρχουν σχόλια: