Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ


Κώστας Ν. Μπιζάς
Δημοτικός Σύμβουλος Πάρου
Τηλ.6945405315
e-mail:kbizas@otenet.gr



                                                                                  Πάρος 13 Οκτωβρίου 2010




    Αγαπητές Φίλες και Φίλοι, Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,



    Σας γνωρίζω ότι αποδέχτηκα την πρόταση του υποψήφιου Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Χαράλαμπου Κόκκινου και θα θέσω υποψηφιότητα στο δεύτερο βαθμό της τοπικής αυτοδιοίκησης , στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με τον συνδυασμό ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ .

  Με την επιστολή μου αυτή επιθυμώ να σας ενημερώσω καταρχήν για την υποψηφιότητά μου και επιπλέον να σας ζητήσω την στήριξη και βοήθεια στην προσπάθεια μου.

  Σε αυτή την φάση θα ήθελα απλά να  γνωρίσω την απόφαση μου σε ανθρώπους που έχουμε παλέψει και αγωνιστεί μαζί στην τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και σε αξιόλογους και σεβαστούς συμπολίτες και φίλους μου, που τα οχτώ χρόνια που δίνω το παρόν στα αυτοδιοικητικά θέματα του Δήμου Πάρου με στήριξαν με τις προτάσεις τους, τις απόψεις τους και τις συμβουλές τους.



                                                           Με εκτίμηση
 
                                                        Κώστας Ν. Μπιζάς


Δεν υπάρχουν σχόλια: