Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ Χ. ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ 7/11/2010

Σύρος, 8 Νοεμβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
«ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ»
ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους πολίτες του Νοτίου Αιγαίου που στήριξαν το συνδυασμό μας , τις θέσεις μας και το πρόγραμμα μας.
Γνωρίζαμε εκ των προτέρων, τόσο εγώ όσο και οι εκλεκτοί συνεργάτες μου, ότι δίναμε μια σκληρή και άνιση μάχη.
Όμως ήμασταν και είμαστε αποφασισμένοι να συγκρουστούμε με την παρακμή και τους εκφραστές της, τα «δεκανίκια» της και τους «αβανταδόρους» της.
Ήμασταν και είμαστε αποφασισμένοι να αγωνιστούμε για την πρόοδο και την ευημερία των νησιωτών μας.
Ήμασταν και είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε αυτόν τον αγώνα όσα εμπόδια και αν υψωθούν μπροστά μας.
Αυτή είναι η εντολή που πήραμε από το ένα τρίτο σχεδόν των πολιτών της περιοχής μας , αυτό δείχνει η υπεροχή μας σε αρκετά νησιά της περιφέρειας.
Θα ήθελα να συγχαρώ τον πρώτο αιρετό Περιφερειάρχη του Νοτίου Αιγαίου τον κο Μαχαιριδη και όλους τους αυτοδιοικητικους παράγοντες που συμμετείχαν σε αυτές τις εκλογές, τόσο στην περιφέρεια , όσο και στους δήμους.
Διαβεβαιώνω τους πολίτες ότι τόσο εγώ, όσο και οι συνεργάτες μου , και μέσα και έξω από το περιφερειακό συμβούλιο, θα συνεχίσουμε με μαχητικότητα και αποφασιστικότητα να προωθούμε τα δίκαια αιτήματα του λαού μας. Θα επικροτούμε τα θετικά και θα αντιστεκόμαστε σθεναρά σε κάθε αρνητικό, θα είμαστε παρόντες με θέσεις και προτάσεις.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου , αυτούς που στάθηκαν κοντά μου και στο ψηφοδέλτιο και σε όλη αυτή τη διαδρομή, θυμίζοντας αυτό που έλεγα συχνά στις ομιλίες μου, ότι στην ιστορία και στην πολιτική ζωή του τόπου καταγράφονται τόσο οι «μαχητές» που δίνουν το «παρόν»,  όσο και οι «προδότες» που απουσιάζουν από τη «μάχη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: