Σάββατο 5 Μαΐου 2018

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:" ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ "




Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου

                                   για την αύξηση των πωλήσεων

Σεμινάριο με τίτλο << Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ >> διοργανώνει στην Πάρο
το ΚΕΚ Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ Α.Ε. της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ,
 στις 12 Μαΐου 2018, σε συνδιοργάνωση με την
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΠΑΡΟΥ.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Α.Μ.Ε.Σ. ΝΗΡΕΑΣ στην Νάουσα της Πάρου και εντάσσεται στο έργο «Δράσεις Ενημέρωσης, Επιμόρφωσης & Κατάρτισης», με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου από ιδίους πόρους.

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο Πανεπιστημιακός Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών.

Ο Πρόεδρος του Π.Σ. Νοτίου Αιγαίου, Έπαρχος Π.Ε. Πάρου και Μέλος στο Δ.Σ. του ΚΕΚ Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ Α.Ε. κ. Κων/νος Μπιζάς τόνισε την αξία παρακολούθησης του συγκεκριμένου σεμιναρίου για τους συμμετέχοντες διότι είναι γνωστό ότι όσα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα ασχολήθηκαν συστηματικά με το μάρκετινγκ αξιοποιώντας τα εργαλεία της on line προβολής, κατάφεραν να βελτιώσουν τα έσοδα τους, να εδραιώσουν μια πολύ καλή εικόνα στην αγορά και να θέσουν πολύ καλές βάσεις κερδοφορίας ακόμη και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.

Επίσης ο κ. Μπιζάς υπογράμμισε ότι το ΚΕΚ είναι αρωγός σε ανάλογες δράσεις  σε όλα τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Το σεμινάριο καλούνται να παρακολουθήσουν οι ιδιοκτήτες και οι υπάλληλοι σε ξενοδοχεία, σε ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα, σε τουριστικές βίλες και επαύλεις.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


                                                                12 Μαΐου 2018 • Πάρος
Σεμινάριο για Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ
Εισηγητής:
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας
Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών • Πανεπιστημιακός



Πρόγραμμα σεμιναρίου



10:00-14:00 - Α’ Μέρος

      Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής
      Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
      Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»
      Branding ξενοδοχείων
      Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)
      Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας

17:00-20:00 - Β’ Μέρος

      Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου
o   Παραγωγή content υψηλής ποιότητας
o   Ανάπτυξη ιστοσελίδας
o   Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO – SEM)
o   Διαδικτυακές κρατήσεις
o   Email marketing και eNewsletter
o   Social Media
o   Mobile Marketing
      Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια: