Στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση παγκοσμίως, την ITB Berlin, που φέτος πραγματοποιείται ψηφιακά, παρουσιάζεται ένα μικρό μέρος της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού Τουρισμού και της Ελλάδας στο εξωτερικό
Σε δήλωσή του στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, αναφορικά με τη νέα καμπάνια τονίζει: “Ξεκινάμε το πρώτο μέρος της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ από την ΙΤΒ, μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού στον κόσμο. Μιας καμπάνιας η οποία βασίζεται στο συνολικό στρατηγικό σχέδιο που έχουμε εκπονήσει για τα επόμενα χρόνια και με ξεκάθαρη στόχευση ενόψει της σεζόν του 2021.
Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς και θέλουμε να είναι πρωταγωνιστής και στην μετά covid εποχή. Μπορούμε να προσφέρουμε στον επισκέπτη όλα όσα του στέρησε η πανδημία όλο αυτό το διάστημα και να τον κάνουμε να βιώσει την αυθεντικότητα και την ξεχωριστή ταυτότητα του τόπου και των ανθρώπων μας”.
Και καταλήγει ο γ.γ. του ΕΟΤ: “Εκεί ακριβώς εστιάζει και το μότο της νέας καμπάνιας : όλα όσα θέλεις, είναι η Ελλάδα (All you Want is Greece). Στο Βερολίνο κάνουμε την αρχή αλλά τις επόμενες εβδομάδες θα παρουσιάσουμε τόσο το σύνολο της καμπάνιας μας όσο και το νέο visitgreece.gr στο ελληνικό και διεθνές κοινό”.
* Η φωτογραφία είναι από την Νάουσα της Πάρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου